BİRİMLERE YAPILAN MÜDÜR ATAMALARI HAKKINDA BELEDİYE MECLİSİNE BİLGİ VERİLMESİ.

BELEDİYE MECLİSİ TÜRKELİ BELEDİYESİ 4 TEMMUZ 2023 SALI

Soru

BİRİMLERE YAPILAN MÜDÜR ATAMALARINA AİT BİLGİ VERİLMESİ (GÜNDEM OLUŞTUKTAN SONRA GELEN) GÜNDEM DIŞI OLARAK MECLİS GÜNDEMİNE ALINMASI GEREKLİ Mİ YOKSA KARAR NİTELİĞİ OLMADIĞINDAN MECLİS GÜNDEMİNE ALINMADAN MECLİS GÜNDEM MADDELERİNİN GÖRÜŞMELERİNE GEÇİLMEDEN DİREKT OLARAK ATAMALARA AİT BİLGİ VERİLMESİ UYGUN OLUR MU. SAYGILARIMLA...

MUHAMMET COŞKUN DİNCEL, YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ PERSONELİ TÜRKELİ BELEDİYESİ - TÜRKELİ / SİNOP

Cevap

Birimlere yapılan müdür atamalarına ait bilgi verilmesi (gündem oluştuktan sonra gelen) gündem dışı olarak meclis gündemine alınması gerekli mi yoksa karar niteliği olmadığından meclis gündemine alınmadan meclis gündem maddelerinin görüşmelerine geçilmeden direkt olarak atamalara ait bilgi verilmesi uygun olur mu. Saygılarımla...Bilindiği üzere , 5393 sayılı Belediye Kanununun 49 uncu maddesinde, “Norm kadro ilke ve standartları Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Devlet Personel Başkanlığı tarafın...